Jazda w boskim stylu i dzień dobry lipiec!

niedziela, lipca 01, 2018


I tak oto w pewną upalną noc, całkiem po cichu, kiedy wszyscy zajęci byli oglądaniem popisów trialowych na placu, czerwiec wyprowadził się z domu...  

Divin trial - w tym roku mistrzostwa odbyły się w iście dantejskiej scenerii. Boska Komedia posłużyła za inspirację przy konstrukcji i dekoracji przeszkód. Nie byłam oficjalnym fotografem tej edycji, więc zdjęć zaledwie garstka, tym bardziej, że ani to moja ani chłopców ulubiona dyscyplina, ale znów wielkie brawa i ukłon w stronę Marradi. Okazuje się, że nawet sportowe scenografie mogą być pełne artyzmu i kto jak kto, ale marradyjczycy dobrze o tym wiedzą. Fantazji chyba nigdy im nie zabraknie, nawet po latach wciąż potrafią mnie zaskoczyć. 

divin trial Marradi 2018
trial Marradi
divin trial Marred

Ostatni czerwcowy dzień minął nam na lenistwie. Na lenistwie bezczelnym i błogim. Takim lenistwie co to rozkłada się w półcieniu przy Santa Barbara, zajada sałatę, grilowane mięso i warzywa, popija prosecco, schładza się soczystym melonem, słucha grania cykad, zamyka oczy, przysypia, potem przewraca się na drugi bok, patrzy w niebo na promienie przeciskające się przez gałęzie dzikiej gruszy... 


I te nasze gry i zabawy... Ostatnio na fali znów "zgadnij kim jestem"! Co jak co, ale i nam fantazji nie brakuje! Kim to byliśmy... Teslą, małym księciem George, Klakierem, Valentino Rossi, Dante, Tomkiem Sawyerem, Elmo, Johnem Watsonem i już sama nie pamiętam kim jeszcze... 


A dziś ... A dziś dzień dobry lipiec! 
W lipcu znów i mnie i Tomkowi licznik przeskoczy, w lipcu do domu z Kamienia zawitają nowi Goście, w lipcu będziemy się bawić na kolejnych festach, wystartuje w Marradi turniej złotego rusztu. Będziemy się cieszyć pełnią lata i żeby to cieszenie dobry miało początek - na dziś plan ambitny. Oto pierwsza niedziela miesiąca, włoskie muzea gratis zapraszają, z czego mamy zamiar korzystać do woli! 
DOBREJ NIEDZIELI! 

BOSKI to po włosku DIVINO (wym. diwino)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze