Przed turniejem

czwartek, lipca 19, 2018


Już za kilka dni do boju o złoty ruszt staną wszystkie rioni Marradi. Tymczasem każdy z nich stroi się w swoje barwy. Most w Biforco zrobił się czerwono niebieski. Flagi wiszą też na naszym ogrodzeniu, a okrągły znak przytwierdzono tuż pod napisem Lamone. 
Konkurencje są rozpisane - większość powtarza się każdego roku, niektóre natomiast odpadły i na ich miejsce pojawią się nowe. Regulamin przestudiowany, przedyskutowany, za i przeciw głośno wyrażone. Zmagania wystartują wieczorem tego samego dnia, kiedy mój licznik przeskoczy na 41. 


Rywalizacja rozpocznie się w S. Adriano sportowymi konkurencjami dzieci. Zmagania będą w sumie trwać przez cztery wieczory. Będzie kolorowy marsz, będzie taneczno - teatralny wieczór, a finał na placu z giochi dla młodszych i starszych rozegra się w dzień świętego Lorenzo, który jest patronem Marradi. Nie będzie w tym roku wyścigu lajków na fb i instagramie, zbyt łatwo w takiej konkurencji o nieczyste zagrania, co pokazał miniony rok. Tak czy inaczej Wasze kciuki i doping dla nas mile widziane.  


Próby odbywają się kilka razy w tygodniu. Chłopcy trenują, ja fotografuję. 
Po pięciu latach tutaj jesteśmy "biforchesi" duszą i ciałem. Ten temat powraca za każdym razem, kiedy rozmawiamy o zmianie domu. Chłopcy pytają wtedy - ale jeśli już będziemy musieli zmienić rione, to w Graticoli możemy być z Biforco? 
Związani jesteśmy z tym miejscem, bardziej niż można sobie wyobrazić. Tak naprawdę to nie tylko pięć lat, ale i cztery lata na początku całej historii, bo przecież Pianorosso to też Biforco... Tak widać było nam pisane.


Powodzenia wszystkim rioni! Forza Biforco! I niech wygra najlepszy!

GRY I ZABAWY to po włosku GIOCHI (wym. dżioki)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze