Balonowy, kolorowy spacer

poniedziałek, kwietnia 09, 2018


Nim baloniki poleciały w górę Andrea podziękował wszystkim za udział w "kolorowym spacerze" i powiedział jedną ważną rzecz. Słowa, które doskonale to popołudnie podsumowują, że to wszystko jest być może bardzo proste, ale ma na celu coś wspaniałego, to co w życiu jest najważniejsze - pobyć trochę razem. 
Ruszyliśmy tak jak w zeszłym roku ulicami Marradi aż do Biforco uzbrojeni w dobre humory i kolorowe baloniki i tak oto zaczęła się marradyjska Settimana dell'Educazione.


Kiedy się bardzo chce wystarczy niewiele, a marradyjczycy kolejny raz udowodnili, że każda okazja jest dobra, aby wyjść z domu. Myślę, że szczególnie po tej zimie wszyscy byliśmy fest pod gołym niebem wyjątkowo spragnieni. 
Następne atrakcje z wiązane z Settimana dell'Educazione już w piątek, a potem w niedzielę festa di primavera i tak dalej i tak dalej ...
Pogoda nam sprzyjała i nawet Mario dał się wciągnąć w zabawę. Nagrał film z kolorowej imprezy, który mam nadzieję, niedługo opublikuje, ale też swój własny balonik do celu poniósł. Oto jak nam było, niech to będzie jeszcze jedno zaproszenie do Marradi, które naprawdę potrafi się bawić.


Tak naprawdę nie była to jedyna niedzielna atrakcja. Powinnam była zacząć od święta Alpini, którzy przemaszerowali przez Marradi w południe, a ja oczywiście razem z nimi i gdybym chciała wycisnąć z niedzieli jeszcze więcej, to po balonowym spacerze poszłabym na koncert jazzowy do teatru, ale po pierwsze to nie mój typ muzyki, a po drugie zmęczenie dawało już o sobie znać. Tak czy inaczej działo się, oj działo... Dobrego tygodnia!!!

BYĆ RAZEM to po włosku STARE INSIEME (wym. stare insieme)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze