Jak na karuzeli...

niedziela, sierpnia 04, 2019


- Co za wieczór! - Powiedziała Tina.
- Fantastyczny! - przyklasnęłam.
Przez chwilę razem patrzyłyśmy na biesiadujące towarzystwo i aż się łza w oku kręciła...

Lubię zabierać Gości do Florencji, do Bolonii, jeszcze bardziej lubię prowadzić po górach na Gamognę, Lavane czy Lozzole, ale ponad tym wszystkim są takie wieczory jak ten wczorajszy. I nie ważne czy to pizza przy domu myśliwych, czy grigliata przy domu świętej Barbary, najważniejsza jest atmosfera, najważniejsze to sprawić, by Goście mogli posmakować zarówno smakołyków, ale też przede wszystkim tej lokalnej swojskości, by mogli zasiąść z tubylcami przy jednym stole, pić razem wino, śmiać się i tańczyć. 
Jeden pędzi przez Włochy i w dziesięć dni "zalicza" Wenecję, Florencję, Rzym, Neapol, Gardę i Amalfi. Taki ktoś widział Włochy i jednocześnie nic nie widział, bo prawdziwe Włochy są właśnie tam, gdzie wzrok turysty nie sięga. 

To był naprawdę piękny wieczór.


Dziś czeka nas kolejny intensywny dzień. Już rano ruszamy na Gamognę, a przed wieczorem będziemy w kolorowym marszu walczyć o kolejne punkty dla Biforco. 
Nadchodzący tydzień natomiast będzie początkiem sierpniowej kumulacji zdarzeń. Goście będą odjeżdżać i przyjeżdżać, ja będę wędrować po Florencji, Graticola będzie miała swój ciąg dalszy w S. Adriano i finałowy wieczór w sobotę na placu, będzie noc polenty, ślubny pokaz mody marradyjek i pewnie wiele więcej już spontanicznych zdarzeń.

Czasem czuję się tak, jakbym właśnie zeszła z karuzeli. Świetnie się przy tym wszystkim bawię, mam wrażenie, że każdy kolejny dzień jest piękniejszy od poprzedniego, ale momentami dopada mnie takie zmęczenie, że słów brak. Odpocznę zimą kiedy karuzela na chwilę zwolni... 

KARUZELA to po włosku GIOSTRA (wym. dżiostra)


Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze