Zmiany na boisku

niedziela, października 04, 2015


Zaraz ruszam na sagrę i pewnie przez cały następny miesiąc będę zanudzać Was kasztanowymi tematami, zatem dziś dla oddechu zupełnie inny klimat. 
O zmianach w kwestii piłki już jakiś czas temu wspomniałam, a dziś z racji tego, że za Mikołajem pierwszy wyjazdowy mecz, dodam ciut więcej i pokażę mojego zawodnika w nowych barwach, na boisku Faenzy. 
Od rocznika Mikołaja, czyli od 2006 dzieciaki zaczynają grać "na serio". Czyli od tego roku mój "mały" piłkarz i jego nowa drużyna, weszli pod skrzydła włoskiej federacji piłkarskiej. Ha! Jak to brzmi. To też było powodem, że Mikołaj został przeniesiony do innej grupy. Nie mógł już grać z młodszymi. 
Nowa drużyna to nowe prawie wszystko, od sposobu gry, przez kolegów, trenera, na barwach kończąc. Pozostała ta sama serdeczna atmosfera, ciepła i rodzinna. Choć grają już na poważnie, choć treningi są treningami, a nie zabawą, to jednak na szczęście nadal nie ma sytuacji, jakie obserwowałam w warszawskim klubie. Jest czas by ustawić dzieciaki do pionu, żeby upomnieć, zwrócić uwagę, ale też czas na żarty, przytulenie i serdeczność.





Taki plakat jak ten poniżej widziałam przy większości boisk. Bardzo mi się podoba dlatego pokazuję i już tłumaczę: Drodzy rodzice, drodzy dziadkowie, pamiętajcie, że trener ma za zadanie trenować, sędzia rozsądzać, a ja ... grać. Bawcie się dobrze i wy, waszym zadaniem jest dopingowanie mojej drużyny. A zatem nie myślcie o radach technicznych, nie krzyczcie, to jest dla mnie mylące. Nie obrażajcie sędziego, ani moich przeciwników, to dzieciaki takie jak ja! Pamiętajcie, że mam prawo się mylić ... Przegrać nie jest tragedią, bądźcie pogodni i cieszcie się meczem!
Dodam dla zainteresowanych: mecz zakończył się 2:1 dla przeciwników. 


I na koniec - zmiany zmianami, ale pewne rzeczy są niezmienne ...

Tomek, najwierniejszy kibic swojego brata. Na zdjęciu widać pełne zaangażowanie w oglądaniu meczu.
 - Mamusiu jak Mikołaj zagrał? ... A z resztą cofam pytanie, Mikołaj zawsze super gra. 

RIGORE to znaczy KARNY  (wym.rigore)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

1 komentarze