Uśmiechy, kasztany i śpiew

poniedziałek, października 12, 2015



To mój trzeci październik tutaj, a za mną już druga niedziela kasztanowej sagry 2015. Wydawałoby się, że po tym czasie niewiele nowego w tym temacie mogę dodać i może istotnie tak jest. Ale nic nigdy nie jest takie samo i wczorajsza sagra była chyba najradośniejsza ze wszystkich, które do tej pory widziałam. To co po tej niedzieli w zostanie mi głowie na zawsze, to uśmiechy ludzi, serdeczne, radosne, przeplatane śpiewami i muzyką. Do tego należy dodać jeszcze miłe gesty w stosunku do mnie ze strony osób całkiem mi nieznanych, najwspanialsze smaki mrugające ze straganów i mamy komplet, by dzień zaliczyć do wyjątkowych! To było prawdziwe włoskie świętowanie. Kto rozważa, czy aby się nie skusić, ma jeszcze szansę, przez dwie kolejne niedziele. 
Na poezję silić się nie będę. Życząc Wam dobrego tygodnia, zostawiam fotorelację. 

A to ci niespodzianka! Właściciele niektorych gajów podarowali młodzieży marradyjskiej kasztany na sprzedaż, by tak pomóc im zdobyć pieniądze na wyjazd do Polski na dni młodzieży 2016.
"Teraz to się dopiero zacznie - wywiady...":)
Tylko dla odważnych
Tetralna grupa nawet sprzedając kasztany podarowuje przy okazji namiastkę spektaklu!
"Już ledwo sapie, już ledwo zipie..."


A lew patrzy z góry i tylko się oblizuje!
Nogi weszły nam już tam gdzie światło nie dochodzi, wracamy do domu! Z uśmiechem na twarzy!

WESOŁA to znaczy ALLEGRA  (wym. allegra)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

7 komentarze

  1. Czuję,jakbym tam była wiedziona smakiem i kolorytem tego niezwykłego święta.Jak szkoda ,że u nas nie ma takiego świętowania po zbiorach plonów ziemi,a też byłoby się czym pochwalić.
    Kasiu-jak zwykle pięknie uchwycone chwile obiektywem aparatu,obejrzałam 3 RAZY i za każdym razem dostrzegłam nowe szczegóły w zakamarkach ulic Marradi.
    U nas teraz PADA ŚNIEG-jest bardzo zimno i wietrznie....wiec wieczorem rozpalę ogień w kominku,zapalę świece, popatrzę na kasztany w koszyczku zebrane tuż obok mojego domu i pomyślę O WAS .................

    Uściski-Lucyna z Wodzisławia Śl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg??? Masz ci los! U nas od jutra też zaczyna się jakieś okropne pogorszenie, ale śnieg to przesada!

      Usuń
    2. http://wiadomosci.onet.pl/kraj/poludnie-polski-pod-sniegiem-zobacz-zdjecia-uzytkownikow/32p0l2






      Usuń
  2. Oj Lucyna wie co mówi bo w tym rejonie śnieg i śnieg z deszczem. U nas na Opolszczyźnie tylko 2 stopnie ale na plusie na szczęście i nie pada. Patrzyłam wczoraj na planowaną pogodę w Marradi i zdecydowanie lepiej niż u nas. Pozdrawiam Was i Lucynę rannego ptaszka i melduję że kominek też już pracuje u nas. A o.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Kasiu

    Oj dawno nie miałam tak czasu, żeby na spokojnie rano usiąść i poczytaj codzienną lekturę - czyli Twój świeży wpis. Może to i dobrze, bo dziś hurtowo nadrobiłam zaległości i wreszcie czuję "dosyt".
    Gdy pierwszy raz weszłam na tego Bloga, to miałam sporo do nadrobienia, żeby od początku wiedzieć co i jak, a Twoja opowieść tak mnie wciągnęła, że czytałam Twoje wpisy jak niesamowicie interesującą książkę. Ale książka była tak wciągająca, że po 3-4 dniach byłam już na bieżąco i każdy mały (jednodniowy) wpis zostawiał mi niedosyt - za mało, za krótko..
    U nas lato w tym roku było brzydki, cały czas padało i nie było zbyt ciepło. Dzieci się bardzo nudziły, bo ani na plaży sie pobawić, ani poszaleć na podwórku tak, jakby chciały. Za to wrzesień i póki co październik nam wynagradzają pogodą i oby jak najdłużej tak było.
    Pozdrawiam - Kasia z Irl.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna impreza i pogoda piękna :D u nas pada deszcz ze śnieg brrr zimno masakrycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. oni w kurtkach a ty na krótki rękaw !!!!!??????????

    OdpowiedzUsuń