Małżeństwo po włosku

środa, czerwca 28, 2017


Nie wiem czy pamiętacie TAKI MÓJ POST , który owiany był tajemnicą… Dziś już mogę o wszystkim opowiedzieć i pokazać, co też tak bardzo zajęło mnie wczoraj i w ostatnich dniach. Dziś jeszcze głowa kiwa się ze zmęczenia, bo do Marradi dotarliśmy w środku nocy, ale już jutro kiedy stres i przejęcie całkiem miną, kiedy tak naprawdę odpocznę, będę mogła odetchąć z satysfakcją, że jedno z moich największych wyzwań roku tak pięknie się udało. 
Oto drodzy Państwo ślub po toskańsku. W sercu Chianti. Radośnie, kolorowo, bez niepotrzebnego nadęcia, ale za to z fantazją jakiej wielu może pozazdrościć. Zamiast limuzyny - skutery, zamiast weselnej sali stół nad basenem udekorowany gałązkami oliwnymi, zamiast hotelu, toskański dom z kamienia, zamiast barszczyku i krokiecika - sery, oliwki, makarony i pizza! Wszystko to podlane toskańskim winem, szczerą radością i wzruszeniami, które na pewno zostaną w sercach na zawsze. 

Drodzy Państwo Młodzi! Kochani Państwo M. jeszcze raz życzymy Wam, by wspólne życie było piękne tak jak wczorajszy dzień!!! VIVA GLI SPOSI!!!!

Za zgodą Państwa Młodych kilka na szybko wybranych zdjęć specjalnie dla Czytelników Domu z Kamienia:



Jeszcze na koniec kilka oficjalnych słów. 
Serdeczne podziękowania dla Gminy Radda in Chianti za przepiękną uroczystość. Bardzo swojską i radosną, która nie miała nic wspólnego z taśmociągiem w "modnych" miejscach (co znam niestety z osobistych doświadczeń). Wspaniałe indywidualne podejście, piękny prezent, uśmiech i czas …
Podziękowanie serdeczne również dla Pani tłumaczki! Ja niestety nie mogłam podjąć się zbyt wielu funkcji na raz i cieszę się, że to właśnie Panią pomogła nam znaleźć gmina! 
Dziękuję też muzykom, dziękuję Pietro i Mario. Każdy przyczynił się do tego, że to wydarzenie, było właśnie takie a nie inne! Wielkie GRAZIE A TUTTI!
Wielkie GRAZIE. 

A może ktoś z Was też chciałby stanąć na toskańskim ślubnym kobiercu? Piszcie śmiało! 
To wcale nie jest takie trudne, a cudowne wspomnienia zostają na całe życie!

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

13 komentarze

  1. Pamiętam to miasteczko w którym też trafiliśmy na ślub z fantazją i bez pompy jaka u nas niestety jest na porządku dziennym . Fajnie że udało Ci się to małe marzenie spełnić .
    Pozdrawiam Leszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Aż żal, że my już dawno, dawno po..... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuupeeerrrr.... Szczesliwego zycia dla Mlodej Pary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie , bezpretensjonalnie , wszystko w dobrym guście .. Panna młoda przepiękna ! NATURALNA , przecudna buzia ! Nie moglismy się po prostu napatrzeć . I ten warkocz ...
    Az żal że na weselach w których od czasu do czasu uczestniczymy panny młode są pod każdym względem '' przebogacone ''.
    Oby Mlodzi mieli dobre , szczęsliwe życie !
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zwróciłam uwagę na urodę panny młodej, taka naturalna, dziewczęca. Pięknie!

      Usuń
  5. Oh!! Jak ja im zazdroszczę!! Żałuję,że już jestem po ślubie 😥
    Szczęścia na nowej drodze,dla Państwa Młodych!! 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce na ślub...Młodzi piękni, zdjęcia piękne...wszystko piękne....Gratulacje!
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja slysze, ze kosmetyczke i fryzjera dziewczyny zamawiaja na 2 lata przed slubem, to flaki mi sie wywracaja do gory nogami. Piekny slub. Slodkiego milego zycia, bez glodu chlodu i picia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia i Panstwo Mlodz

    OdpowiedzUsuń
  9. Dolce Vita dla Młodej Pary - cudowny pomysł na prosty, prawdziwy, wyjątkowy ślub i wesele, cudowne miejsce. Znamy to urokliwe, pięknie położone miasteczko... aż łezka się kręci, że my już dawno po ślubie. Teraz też byśmy taki chcieli... Pani Kasiu jak to cudownie, że Pani pomaga ludziom spełniać ich marzenia. Jest Pani dobrą wróżką... a jak mówią dane dobro powraca więc mam nadzieję, że ktoś pomoże Pani spełnić marzenie np. o własnym kamiennym domu. Tego serdecznie życzę.
    Życzę również dobrych wakacji dla całej rodziny i Mario oraz czytelników bloga
    Pozdrawiam
    Asia z Łochowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia zawsze można zrobić przyjęcie rocznicowe... :) tak tylko sugeruje ;)

      Usuń