Befana w Biforco!!!

poniedziałek, stycznia 06, 2014


Czasem dzieje się tak, że wyjątkowe atrakcje same przychodzą pod dom:) Tak zdarzyło się wczoraj, w wieczór przed przyjściem Befany. Wprawdzie zanim zdążyliśmy zrozumieć co się dzieje, było już po największych atrakcjach, ale jednak coś udało się zobaczyć i sfotografować. Dzieci były już w łóżkach, kiedy przed barem tłum ludzi z minuty na minutę się powiększał, dały się słyszeć okrzyki i śmiechy, ewidentnie coś się szykowało. Paweł poszedł z aparatem na zwiady i zaraz wrócił, by zawołać chłopców. Tomek narzucił na piżamę kurtkę i pobiegł przed bar. 



A przed barem Befana!! Stara wiedźma wyciągała z wora słodkości i rzucała dzieciom. Te przeszczęśliwe, ich rodzice jeszcze bardziej, bo stół zastawiony był słodkościami, a bar oferował gratis vin brule'. Bafana pokręciła się w tłumie, a potem zniknęła. 


Nad rzeką natomiast spalono stos zeschłych winorośli. Kolejne odkrycie! To stary zwyczaj chłopów, który ma im przynieść dobre zbiory w następnym roku. 


Małe, maluśkie miasteczko - Biforco. Takie wieczory w wigilię Epifanii są tu organizowane od lat. W przyszłym roku będziemy już wiedzieli co dzieje się na naszym podwórku. Niesamowite jest to wszystko!

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze