wtorek, lutego 19, 2013

Skończył się festiwal w San Remo i jak zwykle znalazł się w ogniu krytyki, niestety to, co obecnie możemy oglądać w niczym nie przypomina dawnych festiwali. Na facebooku pojawiało się mnóstwo niepochlebnych, gorzkich komentarzy, ludzie z roku na rok są coraz bardziej zniesmaczeni całą imprezą. Oczywiście konkurs piosenki w San Remo, promował zwykle muzykę lekką i przyjemną, nie zawsze ambitną, jednak to właśnie na tej scenie narodziło się wiele hitów i kilka gwiazd. Obecnie mam wrażenie, że to nie piosenka jest główną bohaterką imprezy, a wszystko co poza nią, festiwal się upolitycznił, ludzi kują w oczy horrendalne gaże, które inkasują prowadzące gwiazdy, zwłaszcza teraz w dobie kryzysu, zamiast słuchać przyjemnej muzyki, dyskutuje się o tym jakie bzdury wygadywał na scenie Celentano czy Belen Rodriguez miała majtki albo czy między nią a Canalis jest przyjaźń czy nienawiść. Żałosne to i niesmaczne, a szkoda, bo ja mimo wszystko do festiwalu w San Remo mam jakiś peerelowski sentyment i zawsze kiedy nadarza się okazja oglądam i śledzę sceniczne poczynania artystów.
Niestety już drugi raz jedna z moich ukochanych grup stanęła na podium ale nie wygrała konkursu, mówię tu o Modà, którzy dwa lata temu zajęli drugie miejsce, przegrywając z piosenką, której już na pewno nikt nie pamięta, podczas gdy ich album osiągnął wielki sukces i przez następne miesiące był jednym z najlepiej sprzedających się. W tym roku natomiast Modà uplasowali się na już tylko trzecim miejscu, choć wszyscy byli przekonani, że to właśnie oni powinni wygrać. Ta piosenka była zapowiedzią nowego albumu, który oczywiście przesłuchałam i wróżę mu sukces przynajmniej tak wielki jak ten z przed dwóch lat. Może piosenka wystawiona do konkursu nie jest tą najlepszą z całej płyty, jednak przy niej zwycięski przebój wydaje się jakimś niesmacznym żartem.       
A tu trochę muzyki:
Przebój, z którym Modà chcieli zawojować tegoroczny festiwal : 
I inne z nowej płyty, zatytułowanej GIOIA, którym wróżę wielką popularność:
Wielka szkoda, że w Polsce Modà nie są w ogóle znani:(

SEMPRE - ZAWSZE - to słówko na dziś.

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

1 komentarze

  1. nom nieznani a przesłuchałam kilka ich kawałków i calkiem nieźli sa

    OdpowiedzUsuń