Urop i niespodzianka na "Immacolatę"

czwartek, grudnia 08, 2016


Od dawna powtarzałam jak zacięta płyta, że muszę odpocząć, że na chwilę potrzebuję się wyłączyć, że brakuje mi wakacji,ecc… ec... Zawsze jednak kończyło się tylko na gadaniu. Do teraz! W końcu musiałam się poddać, bo zmęczenie tak ciężko osiadło na ramionach, tak kopnęło przeziębieniem, że już nie miałam siły wzbraniać się przed kilkoma dniami wolnego. Akurat nadarzyła się okazja, bo dziś we Włoszech dzień wolny i jutro za ciosem też, czyli oto mamy piękny długi weekend niepokalanego poczęcia, czyli Immacolata Concezione
Oczywiście po kilku latach bez wakacji i pracy bez chwili przerwy potrzeba mi trochę więcej niż skromne cztery dni, ale … jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma! 
Dlatego dziś przede wszystkim zamierzam odejść od komputera, mam nadzieję, że uda się coś zobaczyć, gdzieś wyrwać, odkryć nowe, a przede wszystkim naprawdę odpocząć, zregenerować się i odzyskać siły witalne.
Dzieci też szczęśliwe, że na tej ostatniej przedświątecznej prostej mają przedsmak wakacji. Otwierają kolejne woreczki kalendarza i czekają na Gościa, który zjawi się już jutro! I mnie samą radość rozpiera!

A teraz czas na niespodziankę! 
Bloggerki mieszkające we Włoszech przygotowały dla Was kalendarz na nadchodzący rok. Jest to zbiór naszych ulubionych miejsc, którymi pragniemy się z Wami podzielić. Może stanie się on inspiracją na najbliższe miesiące, kiedy to zaczniecie planowanie urlopów.
Inicjatorem i pomysłodawcą była Aneta Ozonek z Hello Calabria, której bardzo dziękuję za zaproszenie mnie do projektu. Ponadto udział wzięły: 
Agnieszka z CiekawAosta
i ja z dwoma miesiącami, w których polecam Wam oczywiście Marradi, ale też na wiosenny miesiąc inne miejsce, które w tym roku mnie oczarowało.

                                                    KALENDARZ DO POBRANIA

Mam nadzieję, że niespodzianka przypadnie Wam do gustu. Plik można pobrać i wydrukować. Jeśli będą problemy techniczne piszcie śmiało.
A bloggerkom bardzo dziękuję za współpracę, mam nadzieję, że to nie koniec ciekawych pomysłów!

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

2 komentarze

  1. hej!
    link nie działa (skopiuj adres jako wylogowana z google), ale udało się ściągnąć z bloga Anety, link do bloga CiekawAostateż nie działa
    dla mnie za dużo się dzieje na stronach kalendarza, wybrałyście przepiękne miejsca i cudne zdjęcia, niepotrzebnie okrojone przez te kółka i kropki :)
    podkreślam, że to moje zdanie, żeby mnie tu jadem nie opluwano :)
    Agatta (od Grazielli i pomidorów ;) )

    OdpowiedzUsuń