Ławeczka

niedziela, marca 23, 2014



Na naszym tarasie stała ławeczka. Stara, odrapana, zardzewiała, deski spróchniałe, odpadające. Aż się prosiła, żeby doprowadzić ją do ładu!



Ławeczkę przed domem mieć trzeba, na ławeczce można poczytać, wystawić twarz do słońca, obserwować drogę i życie przed barem. Na ławeczce rozmawia się o niczym i o życiu, powierza się sekrety. Na ławeczce można się śmiać, można popłakać, powspominać, można pomilczeć. Ławeczka jest ważna, bo na niej przysiadają czasem poeci...


Powoli, z pietyzmem próbujemy stworzyć dom idealny. Idealny przystanek przed kamiennym domem. Brakuje jeszcze kwiatów, stołu, krzeseł i tysiąca innych drobiazgów, ale wreszcie nasza ławeczka odzyskała swoją świetność. Trzy pary zaangażowanych rąk, serce i spróchniałym deskom na zardzewiałym stelażu przywróciliśmy dawną świetność!



Mam słabość do ławeczek. Miałam swoją ławeczkę w Pianorosso, uwielbiam ławeczkę na Monte Lavane, była i ławeczka przed Casalucio. Teraz mam śliczną, białą, która czeka na rozmowy, opowieści, śmiechy, szeptane sekrety ...

Monte Lavane

ŁAWECZKA to po włosku PANCHINA

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

9 komentarze

  1. Wystarczy trochę zaangażowania i wyobraźni. Ławeczka cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna, gotowa na nowe historie i opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ławeczka piękna i zachęcająca do tego by na niej przycupnąć. Torta di ricotta udane, ale nastepnego dnia równie pyszne , bo mokre. Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja torta di ricotta też udana. Ale następnego dnia już nie było. Opędzlowaliśmy tego samego. Pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że przepis się sprawdził:))) U nas dziś pierwsze w tym sezonie ciasto z truskawkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ławeczka prezentuje się świetnie :) I ten kolor! Uwielbiam biel. Truskawki powiadasz? Nie słyszałam tego, nie słyszałam, nie słyszałam ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę stwierdzic z przykrością, że było wyśmienite:). Było... Paw:)

      Usuń
  7. taki staroc dostał nowe życie pieknie

    OdpowiedzUsuń