wtorek, grudnia 18, 2012


Nie jest łatwo zagłuszyć tęsknotę, nie wychodzi mi to kompletnie. I już nawet boję się o tym pisać, bo im więcej o tym mówię, tym bardziej inni okazują brak zrozumienia, ale siedzieć cicho też nie umiem:( Dlatego przecież powstał ten blog, tylko co mi po nim, skoro za szczerość muszę potem zapłacić ... Błędne koło... Dlaczego tak trudno zrozumieć innych? Dlaczego tak łatwo wydajemy sądy? Czemuż ta moja - nazwijmy to - pasja, częściej odbierana jest jako fanaberia albo szaleństwo, bynajmniej nie w dobrym tego słowa znaczeniu.
Z pozytywnych rzeczy - moje świąteczne paczuszki dotarły do Italii (i nie tylko), zostawiłam cząstkę siebie w każdym wypisanym słowie, w każdym pachnącym pierniczku, w drobiazgach i niespodziankach, mam nadzieję, że choć przez moment wspomną mnie przy stole, że choć w ten sposób będę obecna...

SINCERITÀ to słówko na dziś, to znaczy SZCZEROŚĆ...

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

2 komentarze

  1. Będą wspominać na pewno :-) przecież WY dla nich to jak RODZINA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek bez pasji nic nie znaczy

    OdpowiedzUsuń