Buona Pasqua!

sobota, kwietnia 19, 2014


Kochani chcę żeby te święta były spokojne i pozwoliły choć na chwilę odetchnąć od problemów i niepowodzeń. Usłyszymy/zobaczymy/przeczytamy się zaraz po świętach, a dziś chciałam napisać Wam przede wszystkim - BUONA PASQUA! Bądźcie radośni, uśmiechnięci i postarajcie się przynajmniej na kilka dni zwolnić bieg. RADOSNYCH ŚWIĄT!



Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

6 komentarze

  1. Kasiu, dla Ciebie i Twojej rodziny również spokojnych, zdrowych, ciepłych Świąt spędzonych z najbliższymi. Oby te dni płynęły wolno i radośnie, obyście cieszyli się każdą chwilą, każdą drobnostką, sobą. Smacznego jajka ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie :))) Wielu cudownych chwil, które na długo pozostaną w Waszej pamięci :) Dla Was wszystkich! I dla komentujących również ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja się dołączam i również Kasiu Tobie, Twojej rodzinie jak i komentującym:) zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt. Żeby wiosna zagościła w sercu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świat dla całej rodziny i przyjaciół!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadam z życzeniami :) Dla Ciebie Kasiu, Twojej Rodziny, Znajomych oraz Czytelników bloga, w szczególności tych komentujących :) Udanego wypoczynku świątecznego dla WSZYSTKICH :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam i Wszystkim czytelnikom tego bloga, aby ten wyjątkowy czas był pełen wiary, nadziei i miłości, a spotkania w gronie najbliższych upływały w miłym, wiosennym nastroju.

    OdpowiedzUsuń