W całkiem dużym gronie i w bardzo dobrych nastrojach!

wtorek, sierpnia 20, 2019


Był już prawie wieczór, a my siedzieliśmy na rzecznych kamieniach i w chłodnej wodzie moczyliśmy zmęczone całym dniem stopy. Było to dobre zmęczenie. Zmęczenie drogą, nowo poznanymi miejscami, czasem spędzonym w podróży, kilkoma przespacerowanymi kilometrami, niegasnącym upałem. Siedzieliśmy tak na tych wymytych przez czas kamieniach, woda działała kojąco i chyba nikomu za bardzo nie chciało się iść dalej, ale sklepy zamykali, kolacja czekała na przygotowanie itd… itp… 
Była już prawie 19.00 kiedy odjechaliśmy z wodospadów Brusia.

To był bardzo udany dzień. Dzień, na myśl o którym cieszyłam się jak wariat, ale też nieco drżałam czy aby wszystko uda się zgrać tak jakbyśmy chcieli. 
14 osób (słownie czternaście osób, osiem plus sześć), trzy samochody, cztery rodziny, podróż zwiedzanie, wysiłek, wolne miejsce i złożenie sprawnie zamówienia w restauracji... 
I wiecie co? 
Wszystko cudnie nam się udało!  

fot. Michał Cichocki
fot. Michał Cichocki
fot. Michał Cichocki

Kumulacja przyjaciół, rodziny, wspaniałych miejsc, pięknych widoków, grania cykad, chłodnego wina i palącego słońca. Odwiedziliśmy ponownie San Leo (my ponownie, pozostali po raz pierwszy), przystanęliśmy na lody i spritza w Forlimpopoli, a na koniec pożegnaliśmy dzień nad rzeką w Bocconi u stóp starego kamiennego mostu.
No dobrze... Niektórzy pożeganli dzień znacznie później. Właściwie dzień i noc zlały m się w jedno, ale to już jest... off the record.
Dziękujemy kochani za wspaniały czas i mamy nadzieję na więcej. 

A więcej na pewno będzie, bo już dziś będziemy się razem bawić przy wspólnej pizzy!
Niech to będzie kolejny dobry dzień!


CZTERNAŚCIE to po włosku QUATTORDICI (wym kuattordiczi)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze