Ciepło z każdej strony, a sierpień zaczyna ostatnią dziesiątkę

środa, sierpnia 21, 2019


Wczoraj wieczorem miałam głowę pełną myśli. Myśli, które pięknie ubierały w słowa to, co działo się dookoła. Dziś te myśli noc zdaje się przegoniła, bo wena jakoś ze mnie uleciała i  poetycko z polotem nie umiem już tego opisać. Ale tak czy inaczej wspomnienia piękne zostały, a to w tym wszystkim najważniejsze! Nawet zdjęć do publikacji nie ma zbyt wiele, bo po takim rozhulanym wieczorze, wszystko powinno być raczej na off the record!

Nie chciałabym się powtarzać - "jaki to był cudowny wieczór!" - ale z drugiej strony przecież był! Nie chciałabym znów zaczynać piać peany - "jak to cudownie jak ludzie razem przy jednym stole, przy pizzy doskonałej, ludzie mówiący różnymi językami, ludzie znający się lata i ludzie znający się od pięciu minut" - no piać jednak muszę! Jak cudownie! 
Usłyszałam wczoraj wiele ciepłych słów... Tyle ciepła z każdej strony, z uścisków, ze spojrzeń, z powietrza...  


 Mam nadzieję, że dla naszych Gości takie wieczory będą wisienką na torcie wakacyjnych wspomnień. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz usiądziemy tak razem, że jeszcze nie raz i nie dwa porwie nas cudowna atmosfera...

A dziś tymczasem porywamy się sami w zupełnie inne klimaty. Mówię Wam zatem "dobrego dnia" i znów pędzę, bo nim sama dam się porwać muszę jeszcze pomidory, lato, ciepło poupychać w słoiki...
Sierpień zaczyna ostatnią dziesiątkę.

DZIESIĄTKA to po włosku DECINA (wym. deczina)


Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze