Bez twarzy

niedziela, lipca 28, 2019


Wczesnym popołudniem nadciągnęły deszczowe chmury. Prognozy sprawdziły się co do joty i to z punktualnością szwajcarskiego zegarka. Nikt jednak nie rozpaczał, bo dzieciaki tak czy inaczej zdążyły się wypluskać w rzece, ja nastawiłam i rozwiesiłam pranie i nawet zakupy zrobiłam pod pogodnym niebem, a potem to już sobie mogło padać bez szkody dla nikogo. Poza tym znów Marradi okazało się oazą w panujących dookoła zawirowaniach natury. W Rzymie ponoć było nie za ciekawie i na wybrzeżu Romanii też mało spokojnie... A u nas ot letni spokojny deszcz i od czasu do czasu burzowe pomrukiwania.
P. zacierał ręce i według szkoły marradyjskich grzybiarzy obliczał, że załapie się w końcu na toskańskie prawdziwki. 
Ja cieszyłam się, że mam czas, żeby "ponicnierobić", że ogródek solidnie podlany i że niedzielna kolorowa camminata została przełożona, bo jednak w następną niedzielę będzie nas dwa razy więcej! 


A w ogóle to zapominam o zdjęciach... Goście przyjeżdżają, wyjeżdżają, a ja od kilku dobrych dni nawet jednego porządnego kadru nie złapałam! Sfotografowałam natomiast mokre buty po rzecznych uciechach dzieci, niedojedzonego arbuza po obiedzie i bezy Babci Tereski, które przyjechały z Polski i barierkę tarasu ociekającą deszczem i te cebule wczoraj, ale ani jednej twarzy... 


Od zachodu niebo się przejaśnia i na chwilę deszcz ma odpuścić, choć generalnie jeszcze dziś prawie cały dzień ma być taki nijaki. Upał wraca już od jutra. Szkoda mi festy "smażonej piadiny", która zakładam, że się nie odbędzie, choć w sumie kto wie...
Do Domu z Kamienia zmierzają kolejni Goście. Lipiec powoli pakuje walizki, a ja jeszcze przez chwilę mam 41 lat.
DOBREJ NIEDZIELI!

PRZEŁOŻONA (na inny dzień) - RIMANDATA (wym. rimandata)


Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze