O tym jak wiał zimny wiatr i wszystkie jego konsekwencje w Kamiennym Domu

niedziela, lutego 24, 2019


Powiedzmy, że prognozy pogody sprawdziły się z umiarem i w porównaniu do tego, co działo się na południu, trzeba przyznać, że u nas było naprawdę luksusowo. Zimny wiatr był po prostu zimny, ale na szczęście nie robił szkód, a słońce jaskrawe nie opuściło nas nawet na chwilę. Dziś ma być podobno tak samo, natomiast już od jutra wraca ciepła wiosna, do której w tym roku luty zdążył nas już przyzwyczaić.

Zimny sobotni wiatr zatrzymał mnie w domu na prawie cały dzień, ale to dobrze, bo na wielu obszarach tak dużo zaległości mam do nadrobienia i obawiam się, że w dalszych dniach z tym nadrabianiem będzie marnie, bo jeśli aura tak wspaniała, to jak tu w domu siedzieć i o zaległościach myśleć??? 
Wieczoram spotkałam się z Ellen i Lexem na kieliszeczek prosecco i ku mojej radości również na ten tydzień umówiłyśmy się z Contessą na górską wyprawę! Ha!

Zimny sobotni wiatr jest też sprawcą czegoś dobrego - w Kuchni Kamiennego Domu znów zapachniało i dziś też będzie się działo, więc już teraz zapraszam Was po nowe smaki! Filmowo: obejrzeliśmy Coco, a ja spłakałam się jak wariat. Dawno tak pięknej i mądrej bajki nie widziałam. M. bardzo, bardzo Ci dziękujemy za tak miłą przesyłkę - niespodziankę!!! 

Ponadto, jeśli chodzi o filmy, chłopcy rozkochali się w legendarnej serii "Przyjaciele", więc teraz każdego dnia raczymy się kilkoma odcinkami tak uwielbianego kiedyś przeze mnie serialu. 

***

Przy kolacji:
- Nie chciałabyś mieć takiego pieseczka milusiego do miętolenia?
- Nie. 
- Biedny piesek... - zamyśla się Mikołaj.
- Jaki biedny? - wytrzeszczam oczy. - Przecież nie ma żadnego pieska!
- Ale mógłby być, gdybyś chciała... 
- Ale nie chcę i nie ma!
- Biedny piesek...
- Mikołaj!

Po chwili już z drugiego pokoju:
- Czy mógłbym mieć szopa?
Kurtyna. 

Mikołaj "na pokładzie" to mieszanka nieprzewidywalności, humoru, abstrakcji, ironii i sama nie wiem czego. Z Mikołajem nie sposób się nudzić!

SZOP to po włosku PROCIONE (wym. procione)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze