Metamorfoza

wtorek, września 19, 2017


Już nawet sama nie pamiętam czego szukałam w starych postach. Wytrąciłam się kompletnie z rytmu, kiedy trafiłam na zeszłoroczne zdjęcia z Tomkiem. Zdjęcia zrobione w październiku i listopadzie 2016. Zdjęcia na których spaceruję z jakimś chłopcem w okularach, niższym ode mnie o głowę… 


Przyglądałam się i przyglądałam cyferkom umieszczonym nad tekstami i uwierzyć datom nie mogłam. Czy to na pewno było rok temu? Tylko rok, a jakby lata świetlne przeleciały. Tamten mały chłopiec gdzieś zniknął i na jego miejscu pojawił się jakiś młody, poważny człowiek, który patrzy mi w oczy bez, zadzierania głowy do góry, bez wspinania się na palce… I "najzabawniejsze" jest to, że już za chwilę to ja będę musiała wspinać się na palce...


Nowy rok szkolny i nowy look, jak to się teraz "ładnie" mówi. Tylko spojrzenie wciąż to samo, mądre i głębokie, wciąż widzę w tych oczach chłopczyka w sałatnym ubranku
Czemu dziś taki post? Bo nareszcie czuję, że udało mi się osiągnąć coś arcyważnego, udało mi się tchnąć w Tomka odrobinę pewności siebie. Sama niestety dobrze wiem jak bardzo kompleksy i brak pewności siebie potrafią uprzykrzyć życie. Obiecałam sobie kiedyś, że zrobię wszystko, by moje dzieci każdego dnia uśmiechały się do swojego odbicia w lustrze. 


I dziś właśnie się uśmiechają. Uśmiechają nie tylko dlatego, że podoba im się to co widzą, ale przede wszystkim, że lubią samych siebie, za to kim są...


 METAMORFOZA to po włosku METAMORFOSI (wym. metamorfozi)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

17 komentarze

  1. Ooooo..Super Tomek wygląda!! Jak dla mnie korzystniej. Ale przystojniak z niego!!:)))
    Pozdrawiam ciepło:)
    Muzien

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mysle, ze ta fryzura jest mu bardzo do twarzy! Tomek, glowa do gory - swiat przed Toba stoi otworem i czeka na takich kreatywnych i myslacych mlodych ludzi.
    Pozdrawiam Domek z Kamienia i jego mieszkancow. Milego dnia.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura świetna :) W ogóle super masz synów i faktycznie mega wyrośli... A takie dzieciaki pamiętam jeszcze ze zdjęć sprzed paru lat :)
    No i moje marzenie takie samo co do dzieci, też wiem jak to jest walczyć z kompleksami... Mam nadzieję że i moje chłopaki (i dziewczyny:)) będą patrzeć z uśmiechem w lustro.
    Pozdrawiam ciepło z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ujmujac niczego Mamie, ale kto wie ile wejsc na bloga jest od rownienie niesmialych panienek...Pozdrownienia znad Stretto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty z Twoimi kompleksami przestań w końcu. Wspaniała z Ciebie kobieta !!!

    Pozdrawiam serdecznie

    Renata

    OdpowiedzUsuń
  6. W nowej fryzurce - świetnie! Widać piękne szlachetne rysy i doskonaly owal twarzy. Tomeczku tak trzymaj!
    Dobrego roku szkolnego dla wszystkich - mamy i chlopców.
    marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Znakomita fryzura :-) Tez jestem zdania, że dziewczyny tu coraz częściej zaglądają nie tylko dla Kasi :-) :-)
    Ola P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny chłopak, a ostatnie zadumene zdjęcie najlepsze. Pozdrawiam. Aneta z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  9. A jednak trochę szkoda będzie tego malutkiego i drobniutkiego Tomusia :)
    Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis i super fotki. Super Kasia.. to jacy mogą być synowie.. tylko super!
    Zachwycam się kolorem włosów Tomka.
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna fryzura, bardzo twarzowa, dla Tomka idealna, wygląda doroślej ale jednocześnie młodzieżowo, z pazurem, taka artystyczna, pasuje ;) sama go obcinałałas????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam - wyglada super, doroslej i z pazurem!
      a co do kompleksow - ja, majac siebie sama megazakompleksiona w pamieci, stosowalam wobec Dziecka jedna zasade - chwalilam, chwalilam i jeszcze raz, do znudzenia - chwalilam. I dalo efekty :)

      Usuń
  12. Jako mama trzynastolatki potwierdzam, jak bardzo ważne jest wpojenie dziecku, że jest piękne, takie jakie jest. Po prostu. Wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju.
    Jednakże z przykrością zauważam, że dziewczynki w jej wieku mają mnóstwo kompleksów. Moja córka cięgle mnie informuje, że jedna przyjaciółka jej się skarży bo jest gruba (a jest szczuplejsza od mojej), że druga mówi, że nie znajdzie chłopaka(!) bo jest brzydka (naprawdę ładna dziewczynka) itp itd I moja córka tego nie rozumie... czemu tak jest...
    Ja niestety widzę, że często zakompleksione dzieci, to dzieci zakopleksionych dorosłych. Trudno (oj jak trudno) samemu mając górę zastrzeżeń co do siebie, wychować pewne siebie dzieci. Ale warto podejmować ten trud. Każdego dnia. By wiedzieć, że najważniejsze jest dobre serce i uśmiech na twarzy a nie jakieś durne cm i kg. Tak samo jeśli chodzi o inteligencję. Przerazające ile nastolatków jest przekonanych o swojej głupocie, bo w szkole i w domu im tak wmawiają..
    No dobra. Głowa do góry! Jak to mówią, jak chcesz zmienić świat, zacznij od siebie :)
    Pozdrawiam wspaniałą rodzinę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne chłopaki. Nic tylko gratulować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwa dni temu wróciłam z deszczowych Włoch, ależ ten wrzesień narozrabiał:) czytam zaległe wpisy - Tomek w nowej fryzurze wygląda świetnie, a może to nie tylko nowa fryzura, zmiany w tym wieku zachodzą bardzo szybko, przed wakacjami mamy w domu dziecko a po wakacjach mężczyznę, Tomek ma piękną twarz!

    OdpowiedzUsuń