piątek, 7 lipca 2017

Figlio mio… Amore mio...



Figlio mio… Amore mio …
Moim wielkim marzeniem były kiedyś toskańskie wakacje, a potem moim jeszcze większym marzeniem stało się zamieszkanie w Marradi na zawsze. W całym moim życiu było tylko jedno marzenie sto razy silniejsze niż te dwa razem wzięte… Zostać Mamą. 

W 2007 spełniło się marzenie o toskańskich wakacjach, w 2013 zrealizował się sen o zamieszkaniu w Toskanii, natomiast moje największe życiowe marzenie dziś kończy trzynaście lat. Trzynastoletnie oczy wciąż patrzą na mnie tym głębokim, mądrym spojrzeniem. Tym samym, którym patrzył na mnie chłopczyk w "sałatnym" ubranku. W oczach śpi dusza. Oczy mówią wszystko. Oczy wciąż są takie same. Oczy Tomka z jednej strony tak słabe, potrafią zobaczyć tak wiele. Sekret polega na tym, że za tymi wielkimi oczami kryje się wielkie serce. Nigdy się nie zmieniaj amore mio! Realizuj to o czym marzysz nie zważając na trudności. I przede wszystkim nie przestawaj marzyć. To marzenia są naszym wiatrem w żagle… BUON COMPLEANNO!!

Figlio mio… Amore mio…
Dokładnie 10 lat temu na autostradzie przebudziłeś się z drzemki. Trzyletni chłopczyk popatrzył na mnie zaspanymi, cudnymi oczami a ja po raz pierwszy uściskałam go urodzinowo na włoskiej ziemi. Wracaliśmy do Polski z naszych pierwszych toskańskich wakacji. Nasza włoska przygoda właśnie się zaczynała … 


Moja włoska przygoda, mój świat ukochany… 
Oto druga część video dedykowana tym razem okolicom Marradi. Pospacerujcie razem ze mną… MARRADI i OKOLICE 
I jeszcze raz dla tych, którym umknęło: pierwsza część - MARRADI
Dobrego dnia! Dobrego weekendu!

NAJWIĘKSZE MARZENIE to po włosku IL SOGNO PIÙ GRANDE (wym. il sonio piu grande)

7 komentarzy:

  1. Tantissimi auguri dla Tomka i Mamy tez.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Tomku. Samych wspaniałości! Bierz przykład z mamy i kochaj marzenia...
    muzien

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wzruszający tekst o chlopcu w sałatnym ubranku . Przecudowny ! Jest Pani wspaniałą kobieta .
    Ja tęsknię za bycie mamą cale życie i tak juz musi zostać ,ale zawsze z ogromnym wzruszeniem spoglądam na taka wielką , bezwarunkowa miłość ! Najserdeczniejsze życzenia dla Jubilata i gratulacje dla Jego Mamy ! marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo urodzinowych serdeczności. Niech Wam się szczęści!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomek spelnienia marzen i planow. Zdrowia i radosci. Kasia praska

    OdpowiedzUsuń

Drukuj