Znów razem - Mama ze Świtą powraca do Biforco

piątek, kwietnia 14, 2017


- A ten czerwony dywan to gdzie? - pyta A. - Jak nie ma, to ja nie wchodzę!
- Był, tylko zwiało go.
- Płatki kwiatów też - dodaje T.
Jeszcze przez próg domu nie przeszli, a już śmiejemy się jak wariaci i śmiejemy się tak potem do wieczora, aż do nocy… Uświadamiam sobie, że nigdy z nikim nie śmiałam się tak, jak z moimi Braćmi. Dobrze, że A. dopasowała się jak ulał do naszego poczucia humoru.
Oto kim są tak bardzo wyczekiwani przez nas Goście - Mama ze Świtą znów w Biforco!!!


Mieć ich wszystkich obok, przy mnie, przy moim stole to wciąż wydaje mi się nieprawdopodobnym. Uściskać mamę po blisko roku. Widzieć ich wszystkich na żywo. A wszyscy razem w tym składzie widzieliśmy się ostatnio na ślubie we wrześniu 2015. 
Staram się nie myśleć, że czasu mamy tak mało, że szast prast szalony pędziwiatr znów to, co dziś zaraz zamieni w przeszłość. Dziś będę cieszyć się tym, że wciąż ich tu mam, że jesteśmy razem. Znikam więc i życzę Wam dobrego przedświątecznego czasu.

Najmłodsze pokolenie
Nocne zdjęcia
 RAZEM to po włosku INSIEME (wym. insieme)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

9 komentarze

  1. Roześmianych, szczęśliwych Świąt Kasiu : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego rodzinnego świętowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie :)- nie ma to jak rodzinne święta :). U mnie niestety kompletu nie będzie- młodsza siostra nie da rady przyjechać z drugiego końca Polski i to już nie będzie to :(. Na szczęście spotkamy się miesiąc później na weselu- chociaż tyle radości bo tak rzadko się widujemy, że rozumiem Pani tęsknotę za rodziną. Pozdrawiam serdecznie i życzę ciepłych rodzinnych i roześmianych świąt :), Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to niezawodna Rodzina ! Wszystkiego najlepszego na nadchodzące Święta, dla Pani oraz wszystkich członków Rodziny😍Dużo słońca, uśmiechu, a nade wszystko owocnie spędzonego wspólnie czasu ! Wesołego Alleluja ! Pozdrawiam Aneta G z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie, że jesteście razem:)) Kasiu samych wspaniałości w te święta. Dużo magii, radości i śmiechu!:)) Buziaki:)
    muzien

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Swiat życzy wiola więckowska z rodziną:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych irodzinnych Świąt życzy Bozena.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie łączy ludzi tak jak podobne poczucie humoru.
    Życzę Wam samych cudownych, roześmianych chwil razem.
    I niech czas Wam się dłuuuuużyyy niemiłosiernie. A najlepiej niech się zatrzyma.
    Pozdrowienia dla Wszystkich!
    Asia

    OdpowiedzUsuń