BUON NATALE - wigilia 2016

sobota, grudnia 24, 2016


Nim się obejrzeliśmy 23 woreczki zostały otwarte. Zaraz dzieci wstaną i otworzą ostatni. W tym ostatnim nigdy nie ma łakoci, zamiast nich jest krótki liścik z życzeniami i kilkoma przemyśleniami ode mnie. Tomek mówi, że zbiera te liściki na pamiątkę, nigdy nie wyrzuca, a ja tym chętniej więc je podrzucam. 
Kiedy pisałam tegoroczny liścik nie wiedziałam jeszcze czy będziemy w komplecie, ale w końcu Paw dotarł i Natale będziemy świętować razem. 
Mam nadzieję, że będzie to czas bez gonitwy, spokojny, rodzinny, radosny i Wam również życzę tego samego. 
Pozwólcie, że na kilka dni zniknę, ale Dom z Kamienia zostawiam otwarty. Mam nadzieję, że kiedy wrócę będziecie tu na mnie czekać. Ja ze swojej strony obiecuję, że postaram się o nowe historie, nieodkryte miejsca i kolorowe zdjęcia, wierzę, że znów będę Wam miała dużo do opowiedzenia… 



Obejrzyjcie jeszcze raz, nawet jeśli ktoś widział wcześniej, do składających życzenia dołączyła moja Contessa i jej mąż Lex:)  

CUDOWNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA !!! BUON NATALE!!!

Film został zmontowany przez Tomka. 

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

16 komentarze

  1. Kasiu, dziękujemy pięknie! Wam również Wesołych Świą!.
    muzien
    ps. Jak dobrze, że Paw jest z Wami:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt dla całej Rodziny. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo, cudowna niespodzianka. Jacy wsszyscy uśmiechnięci. Wesołych Świąt. Kasia praska

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesliwych Swiat rowniez dla Was i dla Mario.Pozdrowienia znad Stretto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt dla całej Waszej rodzinki, spokoju i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesolych Swiat Kasiu dla Ciebie i wszystkich bliskich Twojemu sercu.
    Cudowna niespodzianka w postaci filmiku i podziekowania dla Tomka.

    Pozdrawiam swiatecznie z Chicago:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepłych i radosnych Świąt... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych i spokojnych, samych szczęśliwości na te Święta. Pozdrawiam. Hanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu rodosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie i Twojej najbliższej rodzinki, dla Mario i Maradejczyków.
    ps.To ogromna radość że spędzacie te Święta razem. Ściskam Was mocno:)
    Ania G.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt i serdeczne podziękowania za codzienne spotkania przy porannej kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Wam, aby wszystkie Wasze życzenia bożonarodzeniowe się spełniły! Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Magicznych Swiat Bozego Narodzenia dla Was wszystkich zyczy Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych świąt Kasiu, radości, słodkości, miłosci i słońca, a przede wszystkim spokoju i wypoczynku i "nic nierobienia" - Wesołych Świąt- Buon Natale !!! Zyczy Agnieszka K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźniłam się z życzeniami świątecznymi ale przynajmniej z okazji nowego roku chciałam życzyć dużo uśmiechu na co dzień, małych i dużych radości oraz serdeczności każdego dnia i dużo dużo miłości :) . Pozdrawiam ciepło, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Wam wszystkim dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń