sobota, 26 marca 2016

Dobrych Świąt! Buona Pasqua!


- Mamusiu, mam pomysł w czym jeszcze moglibyśmy jajka ufarbować - powiedział Mikołaj patrząc krytycznym okiem na "niefioletowe" jajka ugotowane w kapuście.
- W czym? 
- W winie. 
- Wino to ja wolę wypić. Popatrz, nie są takie złe! 
- Całkiem ładne.
....
- Kto spróbuje barszczu? 
- Ja! Ja!
- I ja!
- Mmm dobry...
- Niestety bez chrzanu. Skończył się.
- I tak jest pyszny! (Za barszcz dziękujemy festiwalowemu miastu!:)
- O której jutro wyjeżdżamy? 
- Wcześnie. Śniadanie zjemy w drodze. 
- Super!
- Buona Pasqua mamusiu. 
- Buona Pasqua chłopcy...



Dziękuję Wam za każde jedno ciepłe słowo i dobre myśli wysłane w naszym kierunku, za życzenia i niespodzianki, które wzruszyły do łez. Przed nami kolejne święta w biforkowym domu. Plan mamy piękny na to jak je spędzić i nawet pogoda zdaje się nam sprzyjać. Barszcz ugotowany, karkówka upieczona, jajka pomalowane, jedno cisato - straciatella z mascarpone upieczone, zaraz będzie następne na życzenie dzieci i moja wariacja na temat torta pasqualina. Na tym koniec. Potem mam zamiar bezczelnie odpocząć, nacieszyć się wiosną i czasem spędzonym z chłopcami. Nauczyłam się od Włochów tego, że ważniejsze niż wypucowany na błysk dom i kilka dni przestane przy garnkach, jest prawdziwe bycie razem. I tego właśnie dziś Wam życzę. Żebyście największą radość znaleźli w zwykłym  byciu "razem". Żebyście umieli zwolnić trochę codzienny bieg, dla ważniejszych wartości niż umyte okna. Życzę Wam nadziei i optymizmu, radości, nawet wtedy, gdy trzeba iść pod wiatr i słońca nawet jeśli pada deszcz. Niech to będą dobre Święta i wyjątkowy czas. BUONA PASQUA!
Do zobaczenia za kilka dni. Wybaczcie króciutki urlop, ale nawet ja czasem muszę odpocząć. Nie będzie mnie tylko chwilę! 


11 komentarzy:

  1. Wesolych Swiat Kasiu dla Ciebie i Twoich bliskich.Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt,smacznego jajka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknej Wielkanocy.Niech będzie to czas wymarzony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych, rodzinnych, dobrych Świąt dla Ciebie Kasiu i Twoich bliskich.
    Pozdrawiam.
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, cudownych świąt, wiele radości oraz dużo słońca!!! ;)
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia,cudownych chwil,znalezienie swojego kamiennego domu u boku fantastycznego faceta,ktory bedzie podzielał Twoje pasje.Garsci pomysłów na ten sezon,kupe satysfakcji i pieniędzy,a chłopcom więcej kontaktow z ojcem,bo tesknią.Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym nie wspierał swojej żony w spełnieniu jej marzeń to nie byłaby tam gdzie jest. Widzę, że są tutaj mądrale ,którzy nic nie wiedzą a piszą bzdury. Gratuluję.

      Usuń
    2. Dajcie spokój nie ma sensu zawracać sobie glowy bzdurami - Kasiu nie publikuj więcej takich bzdurnych komentarzy
      Nicko

      Usuń
  7. wesołych świąt, siły i radości oraz pięknych chwil z bliskimi, pozdrowienia dla Marco, mam nadzieję, że dobrze mu się mieszka w Jego nowym wspaniałym domku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Boże! nie ma to jak wdepnąć komuś w życie brudnymi buciorami rozchlapując błoto na prawo i lewo! Anonimowy jesteś tu gościem, a nie wścibskim terapeutą. Pozdrawiam. Hanka.

    OdpowiedzUsuń

Drukuj