"Superbohater":)

sobota, stycznia 11, 2014



13 lipca 2013 Lutirano (zapiski z toskańskiego notesu)
 
Mario opowiada: 
 
Kiedyś, gdy byłem na Sardynii lubiłem wychodzić w morze w czasie odpływu. Kiedy woda się cofała, odsłaniała dość wąski pas ziemi, wiódł on daleko, daleko w morze. Chodziłem tam na długie spacery i zbierałem rozgwiazdy. Biedne ... Wiele z nich zostawało uwięzionych na ziemi i nie miało szans na przeżycie nim powróci woda. Kiedy więc spacerowałem i znajdowałem te, które jeszcze się ruszały wrzucałem je natychmiast do morza. Ha! Czułem się jak wybawca! Superbohater! Ocaliłem dużo rozgwieździch żyć.
Te natomiast, które padły nim nadeszła moja pomoc, zabierałem do domu, suszyłem na dachu i rozdawałem znajomym jako souveniry z Sardynii. 

ROZGWIAZDA to po włosku STELLA MARINA

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze