Córeczka Tatusia

niedziela, czerwca 23, 2013



Dzień Ojca....
Jedyne co mogę zrobić to znów pojechać na cmentarz, przełknąć gorycz i tęsknotę, ale ta tęsknota tak naprawdę nigdy nie mija i na pewno nie minie ... Zazdrość wzbudza we mnie widok córki i ojca - nie ważne czy małej dziewczynki, którą tata niesie na ramionach, czy córki znajomych którą ojciec zabiera na zakupy, czy dorosłej kobiety, która mówi, że choć "stara" wciąż jest córeczką tatusia. Żal i pustka.... Chciałabym choć przez chwilę znów być małą dziewczynką, której tata kupuje książki i srebrny pierścionek z niebieskim oczkiem. 
Ostatnio rozmawiałam długo z kimś, kto go ciepło wspominał. 
"Byłaś córeczką tatusia, wszędzie cię ze sobą ciągnął, wpatrzony był w ciebie jak w obrazek, z resztą tak jak i ty w niego. Gdzie on tam i ty..."   

Wszystkim TATUSIOM w dniu Waszego święta - SZCZĘŚCIA PONAD MIARĘ!

Dzień Ojca po włosku to  Festa del Papà, ale tam obchodzony jest 19 marca.

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

1 komentarze

  1. Jak bym czytała o swoich uczuciach, zwłaszcza dzisiejszego dnia...
    Swojego Tatę mogę odwiedzać od prawie 20 lat w ten sam sposób co Ty swojego...
    Uściski dla Ciebie i dużo zdrówka dla Wszystkich Tatusiów!

    OdpowiedzUsuń