czwartek, maja 02, 2013

Kwiecień 2013, skype

- Wiesz, że ponoć tam gdzie zaczyna się i kończy tęcza ukryty jest skarb? - powiedział Mario
- Mądrość ludowa Toskanii?
- Tak mówią - śmieje się. - Dziś rano kiedy wracałem z pracy, po raz pierwszy zobaczyłem początek tęczy. To było niesamowite!
- Właściwie masz rację - wtrąciłam. - Rzeczywiście zazwyczaj widzimy ją za wzgórzami, za drzewami, nigdy nie widać miejsca skąd bierze początek. 
- No właśnie! Ale dziś miałem szczęście. Przejeżdżałem koło tego miejsca bardzo blisko, oczywiście trzymając telefon na nagrywaniu, bo chciałem koniecznie ci to pokazać. Przez chwilę miałem ochotę zatrzymać samochód i podejść do niej. Zacząć dzień skąpany w tęczy...  Stanąć w tym miejscu skąd bierze początek. Może przyniosłaby mi szczęście?
- Pokaż mi ją - poprosiłam.


Oto Toskania ... moja kraina cudów:)

Słówko na dziś - ARCOBALENO - TĘCZA

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze